tisdag 13 januari 2009

Tisdag 13/1-2009 20:01

DAG: Japp en bra natt men seg när jag vaknade idag, första gången var halv elva men tänkte kan ligga kvar lite. Nästa gång jag tittade så var klockan halv tolv, så jag fick en sen start idag. Men kom upp och fick i mig frukosten, sedan till ett tiden kom jag igång med novellen. Var klar just innan mjukisen som jag drog i mig vid halv tre. Sedan lyssnade jag på musik fram till fyra tiden då jag satte igång  med middagen. Min kompis fyller år idag, grattis på födelsedagen. Och min lille kompis är sjuk så jag skall inte besöka honom imonn. Men kompis fyller jämt men jag har inte ett öre att ge honom något. Men jag dånga ett mms till honom iallafall.

TRÄNING: Jaha skall inte köra ryggen imonn alls så hoppas jag tillslut att jag får axeln att sluta värka. Men idag skall jag gå min runda igen så får vi se till slutet av denna månad om jag gått ner nått. Känns inte så just nu men vi får se hur det går. Skall se om jag har råd att köpa regnkläder nästa lön. Har sett ett set som ser bra ut.

NOVELL: Japp idag kom det ur mig tre sidor som det brukar. Och imonn blir det samma hoppas jag nu när jag skall gå idag. Får se hur det blir tills imonn. Så sedan är det torsdag som är träning och lördag är tvätt. Men det är rätt långt kvar på novllen vet inte om jag hinner klart till nästa vecka eller inte.

Japp kort blogg idag kommer igen imonn igen om ni har lust. Säger Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: