fredag 9 januari 2009

Fredag 9/1-2009 20:01

DAG: Japp natt igen då som vanligt nästan. Kom i säng som jag brukar men det var dött att somna, dock väntade jag alldeles för länge innan jag tog på musik. Klockan var ett när lurarna kom på, sedan låg jag ända till fyra innan jag somnade. Sov i en eller två timmes intevaller fram till elva då jag gick upp, tänkte då att jag nog skulle få ur mig nått på novellen men jag gav upp seg som fan. Så jag åt frukosten och la mig på sängen låg många timmar men inte och sov utan låg bara. Så var min dag idag men till fyra tiden så startade jag med middagen. Gjorde stretchen lite tidigare idag så jag skulle komma igång snabbt till gång turen ikväll. Japp slö dag inget gjort alls på hela dan men avslutar jag med gång har jag gjort nått iallafall. Kort blogg idag med. 

TRÄNING: Träningsvärk idag i magen och lite i armarna. Jag brukar känna av det i magen men inte så här. Men det var ett tag sedan jag körde så det är inte så konstigt ändå. Kan bara hoppas att axeln släpper till torsdag, vi håller tummarna.

NOVELL: Jaha kass natt ledde till inget alls på denna punkt. Sedan får vi se hur jag somnar inatt, skulle tro att det blir lite seg att somna med men vi får se hur det går.

Japp dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: