måndag 19 januari 2009

Måndag 19/1-2009 21:41

DAG: Jaha tog stark tablett igår men kunde inte somna som jag ville. Tänkte igår att jag skulle vänta tills elva att ta den om det gjorde att den tog lite bättre. Men så var inte fallet, somnade nån gång minns inte när men inte efter en halvtimme som man skall. Vakande till tio tiden idag sov rätt bra inatt ändå, kom ur sängen till elva tiden lite innan. Frukosten på det sedan lyssnade jag på lite musik och pillade med datorn. Jag har sagt att jag har problem med messenger fick svar igår av dem och började göra det de sa till mig att göra idag. Men så kom jag till ett avsintt som inte ville som de sa att det skulle. Så jag fick maila dem idag får se om jag fått svar idag. Jag har tagit bort messenger och skall radera allt som har med den att göra. Nått blev fel när jag installerade den så då får man radera och försöka igen. Om det går att följa instruktionerna vill säga, ibland är det precis som det står men inte alltid. Så mer. Jo vid ett idag fick jag igång lunchen och fick den i mig. Sedan var det att vänta på att klockan skulle slå fyra. Kändes bra idag men, men, se nedan. Kom hem och körde en stretch och sedan middag på det. Lite teve blev det undertiden jag åt. Så mer. Jo jag fick en påminnelse idag från telia. Du har inte betalt räkningen. Tänkte då den har jag betalt för länge sedan, japp. Den skulle ha gått till siste december och jag la in den till det med. Men jag glömde ändra året så det blev till den siste i år. Men jag betalade och ändrade förfallodatumen till den 30:e på nästa räkning. Jag hatar när räkningar skall betalas den 15 mitt i månaden så jag har ändrat datum på denna räkning hela året. Men nu så stod den på den 15-01-09 så när jag ändrade till den 30-12 så glömde jag ändra året. Men jag slapp inkasso som tur är annar går det åt skogen, jag tar allt på avbetalning. Så var det med det. Mer då? Näe inte idag säger Hej.

TRÄNING: Japp körde på idag som jag brukar men idag tog det emot. Jag var illa svettig idag vet ej varför men segt idag. Har bestämt mig för att sänka axlarna och försöka göra det rätt igen. Jag höjer vänster axeln när jag lyfter det är inte bra, men om jag sänker den så gör det ont. Så det är nog därför den åker upp, men skall köra på längre tyngd så får vi se hur det går. Det går inte ens att sänka axeln när jag inte har nån tyngd på den åker upp, troligen då för att det inte gör ont då. Så sedan intervallen idag alltså, jag orkade inte nått alls. Jag vet i fan vad som hände idag, cardion gick jag bara en tung sedan hoppade jag av. Jag var helt slut, cykeln så la jag av efter en tung. Jag vet i fan var det var men det gick inte alls idag på den fronten. Men jag kommer igen till torsdag, skall lägga på rodden för axeln har nästan slutat göra ont. Så får vi se till fredag om det gör ont av rodden. Så kan jag få svar äntligen har tagit två månader snart att felsöka. Men jag enveten så går det tillslut.

NOVELL: Japp imonn så kör jag igen då. Jag var uppe på mitrania idag och spanade lite ännu ingen tävling men kommer slutet av feb gjorde iallafall förra året. Jag tror jag skickar in två i år en har  jag redan valt det blir vargen så skall jag skriva en till som har arbetsnamn lägenheten. Man får skicka flera så då så. Men mer om det lite längre fram, efter denna jag nu håller på med skall jag köra den nya jag skall tälva med. Så kan den ligga till sig ett tag innan jag går på den igen.

Jaha dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: