onsdag 31 december 2008

Onsdag 31/12-2008 20:01 Sista dagen på detta året.

DAG: Japp då var det sista dagen på detta året jag vill börja med att säga:

GOTT NYTT ÅR!!! och god fortsättning på det nya året!!!

Japp då var det sagt och jag går över till kvällen innan denna dag. Fick inte i mig tabletterna i tid glömde ta dem så jag fick i dem sent. Och jag kunde inte somna lyssnade på musik fram till två tiden. Sedan somnade jag och vaknade idag, ja jag vaknade ett par gånger på natten med, att morsan ringde mig. Halv tolv, så då var den sömnen över för idag. Men det var ändå dags att gå upp, så det var lugnt. Så sedan har dagen gått till att lyssna på musik fram till två tiden då jag drog till ica. Jag hade lite till att köpa sedan i tisdags, kön orvar idag hela stället var en enda lång kö. Fick det jag ville ha och en påse med chips att toppa med. Sedan hem och gjorde en stretch, jag har lagt ner armhävningana för att se om axeln slutar göra ont. Sedan var det middag, tog skink nått och stekte med mos, gött mos, och krämig pepparsås till det var gott mos. Så sedan kollade jag på aragon undetiden jag åt middagen. Så nu får vi hoppas att lottot ger mig en bra start på det nya året. Men det blir nog som vanligt skulle jag tro. Men om ni håller tummara så...

TRÄNING: Japp hoppas att smärtna lägger sig till måndag men känns inte så just nu. Jag la ner armhävningar i stretchen så om det nu var det som gjorde det. Men men vi får se till måndag hur det går. Att smärtna skall lägga sig har jag inte stora förhoppningar på men lite bättre så är det okey.

NOVELL: Japp skall ligga lågt ett tag med detta som jag sagt innan. Men nästa vecka så skall jag köra igång med nya tag, då ni då alltså. Tror på det nya året som starten på mitt nya jag, men det blir nog samma samma. Japp vi får se hur det går.

Åter igen ett Gott Nytt År! Och jag säger som jag brukar säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: