tisdag 2 december 2008

Tisdag 2/12-2008 20:01

DAG: Japp natt igen, inte så dålig natt men sämre än innan. Jag somnade nån gång till tolv tiden så där, och vaknade ingen till elva. Dock var jag i vaket tillstånd ett par gånger under natten, så det var inte sömn hela natten. Och idag var jag rätt seg, vilket tyder på att jag inte sov så bra som dagarna innan. Kom upp och fick i mig frukosten, efter detta så mailade jag till moster som jag inte hann med igår. Så sedan nån gång innan halv ett så drog jag igång med novellen. Var klar till en stund innan två, sedan vid halv tre så drog jag i mig min mjukis. Japp sen då? Jag pillade lite med nintendo idag har jag inte gjort på ett par år nu. Jag spelade inte nått men spanade på spel som de har lagt upp på en sida. Äntligen har det fått fart på videon innan visades en sekund sedan laddning och så vidare. Men nu går det att se på iallafall, planen är att skaffa ett kort och ladda hem nått spel. Men vi får se om jag gör det innan jul eller efter, lite mycket folk ute innan. Japp mer då, näe inte idag kort blogg igen. Händer inte så mycket nu, eller kanske så skriver jag mindre nu iallafall. Jo skall till min lille kompis imonn så efter det så skall jag handla lite och sen hem. Så jo jag hade lite mer på kontot än vad jag hade räknat med. Trodde jag hade 400 kvar nu men har 600 kvar. Fan hur än jag räknar så får jag det inte att gå ihop, det är okey att det blir mer kvar men mindre, ja det har hänt det med. Då går det åt skogen. Kan inte räkna nått vidare tror jag, det brukar inte bli rätt iallafall. Matte var nog inte min starka sida tror jag, vad var då den starka sidan, ja i stort sätt inget.

TRÄNING: Japp igen har det inträffat jag har lite träningsvärk, i benen. Och som vanligt hade jag inte nått förra gången jag körde men nu? Jag kan inte riktigt fatta varför det gör lite ont idag när det inte gjorde ont förra måndagen. Det går väl ändå inte ihop, eller? Men träningen gick bra och då återstår torsdag som gick trögt förra gången. Men då hade jag migrän med, om det var det som gjorde det. Vi hoppas på bättre tur på torsdag.

NOVELL: Jahapp dags igen efter en veckas uppehåll. Idag gick det snabbt att bli klar, men så kom jag upp i tid med. Jag var klar till en kvart i två idag då hade jag fått ur mig en fem sex sidor. Så jag är nöjd med dagen idag, och det är skönt att jag sover bättre med. Får se hur länge det håller, ett tag får vi hoppas. Äke har just köpt grisen, den har en lite konstig teckning på ryggen mellan skulerbladen. Och så är den den enda överlevande av hela kullen, resten bet suggan ihjäl. Tecknet på ryggen likar misstänkt det som sitter på en dödsfjäril. Men omvänt så att ögonen och tänderna är kolsvarta resten av skallen är vit. Ohoj intet bra med det svinet inte, och mer mystiskt så hade den samma namn som Åke hade tänkt döpa den till, nasse. Efter grisen i phu...

Jaha dag att säga hej men innan jag säger detta så skall jag be er att hålla tummarna tills imonn. Jag har slut på omega3 och vitaminer och har just nu inte råd att köpa fler så håll tummarna så kan jag hova in en 1000ing så är saken biff. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: