tisdag 9 december 2008

Tisdag 9/12-2008 20:02

DAG: Japp som vanligt kväll då igen, kunde inte somna igår när jag la mig. Vid ett tiden så drog jag på mig lurana och lyssnade på musik fram till tre. Samtidigt som jag drog på mig mina lurar så satte jag klockan på tio. Sov så där fram tills klockan ringde men var allt för trött för att gå upp så jag slog av den och låg till elva innan jag kom upp. Men jag var rejät seg när jag kom upp, fick i mig frukosten sedan körde jag igång med novellen nån gång vid ett tiden. Var klar med detta till två tiden då jag fick i mig min mjukis och sedan till tre drog jag till ica och handlade. Tog ut tre hundar och på nått sätt så gick allt åt. Men jag köpte kaffe det är rätt dyrt, nu har jag ett par tjugor att leva på tills nästa vecka. Men jag behöver bara lite bröd nu så det skall nog gå bra. Sedan har jag 200 till till nästa vecka men då skall jag även köpa träningsmat med denna veckan. Tror inte att jag kan spara de 200 allt till nästa vecka för det går nog på en hundring att köpa träningsmat. Sedan komma mellan dagarna då har jag inget alls. Men men det skall nog gå ändå. Jag skall köpa grytbitar så blir det inte så dyrt, så räcker det två veckor sen så då skall det var lugnt. Var hemma till kvar i fyra så jag startade med stretchen och satt på ugnen på samma gång. Idag fick jag i mig karreer med pommes, det förvånat lätt att få dem i mig idag. Jag var inte ens mätt när jag var klar, men jag fyllde på med köttbullspanna vid sex så det är okey nu iallafall. Det kanske är för lite mat ändå, men tanke på att  jag inte kan öka strykan på träningen? Japp vi får se vad som händer med det. Det var mig dag det hur har ni haft det? Bra hoppas jag, det var rätt bra idag ändå trotts kass natt, ja kväll då da.

TRÄNING: Nått skumt är på gång jag känner av ryggen idag. Jag körde ingen rygg i går. Hmm? Men så händer ibland att jag får lite träningsvärk här och där. Lite känns i benen jag la på lite mer igår. Förut så körde jag hålla emot 3 sek men nu tog jag ner benet med så lite tyngre blev det nog och det känns lite idag. Funderar på att ta promenader på kvällen, tanken är att dra nån gång vid nio och komma hem till tio och lägga mig. Snackade med en kompis om det igår på gymmet. Men jag skall först kolla med pt:en om att jag inte går ner i vikt, om det är nått fel jag gör. Finns risk för att jag inte kan somna då när jag kommer hem, eller så somnar jag som en stock. Dock skall jag ta mina sömntabletter till halv tio, men jag kan ha med en flaska vatten och tabeltter. Japp vi får se hur det går med det sen en nannandag.

NOVELL: Japp kom igång sent idag men körde ändå på fram till två tiden, drygt en timme. Så det blir väl inte riktigt som jag vill men jag kan fixa till det när jag väl skriver. Som jag sagt förr så blir det inte som man vill när man skriver ner det, men det får man fixa till sen, och inte en gång utan många gånger. Sen om man har tur så blir det bra tillslut, vi får hoppas att jag har tur. Japp körde lite låt den rätta komma in idag efter lunchen. Nu har jag kommit en bit in och det jag trodde känns ännu mer som kommer hända. Jag har inte tänkt ut i detalj men just nu hände det jag trodde skulle hända. Men jag hoppas på överraskning på slutet, annars har det en rätt lätt slut. Men jag hoppas inte det. Iallafall så levde pedofilen upp igen det hade jag inte räknat ut, hur det går ihop kan jag inte fatta men så småningom får jag nog förklaring. (och jag kan säga att jag fattar varför men inte elis anledning att göra det så) Och är det en kille? Eli? Spännande.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: