fredag 26 december 2008

Fredag 26/12-2008 20:02

DAG: Japp inte som vanigt idag inte, sov rätt bra inatt kom till sans vid halv tolv tiden idag. Hade två bra dagar och en kass dag, ja då menar jag nätter alltså. Fick i mig frukosten och lyssnade på musik fram tills jag drog från min lilla mamma och pappa. Stack efter middagen runt fyra halv fem, kom hem och drog direkt till ica och handlade. Men när jag kom hem så kom jag på att jag inte köpe bröd. Så det får bli frukost utan bröd imonn, skall dra iväg och köpa på dagen imonn. Jag orkade inte gå tillbaks igen idag när jag väl hade kommit hem. Så mer då jo jag kollade på en liftaresguid till galaxen nu skall se klar den en annan dag. Fick en stekpanna av mammsigen och pappsingen, men den hade aluminium botten så de skall kolla om det finns utan det. Skall tillbaks igen på tisdag om de inte har blivit förskylda då, var lite så där nu men jag hoppas att jag inte blivit smittad. Så mer? Näe kort blogg idag, jo lotto skall kollas idag efter bloggen. Då kan jag kamma hem milonerna igen som jag brukar göra varje vecka. Nä nu är det slut för idag ses imonn.

TRÄNING: Japp kan meddela att axeln inte blivit bättre ännu iallafall. Men som sagt kan det nog vara flera övningar som gör att den gör ont. Vi får se i slutet av nästa vecka hur den mår då. Men jag tror det kan vara bröstpressen som gör det ändå, men men.

NOVELL: Japp kan hända att jag kör på tills imonn på grisen men det beror på hur jag sover. Vi får se hur jag gör. Skall bara köpa lite bröd och ägg imonn så blir det ju stretch med tror jag. Så jag skall nog kunna få in lite novell där innan om jag får sova någorlunda bra.

Japp dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: