söndag 14 december 2008

Söndag 14/12-2008 20:01

DAG: Japp igår kväll var det som det brukade ingen sömn med en gång. Somnade nån gång runt två tre igår, vaknade upp till kvart i tio. Tänkte då att det är lugnt så jag låg kvar, men nästa gång jag kollade så var klockan halv elva. Kom upp och fick i mig frukosten och sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå ett då det var dags att dra till moster. När klockan slog ett så drog jag, till moster. Idag försökte vi flytta lite spel till annan hårddisk men det gick inte så bra. Flesta av spelen gick inte välja var de skulle ligga, hon har liten disk och lite för mycket program på c disken. Men jag lärde henne att lägga på den andra disken, så om hon laddar hem så lägger hon det på d disken som nästan är tom. Fick en julklapp idag och för halva denna klapp köpte jag en 50 triss men som vanligt så vann jag itte nått. Får spara den andra 50 lappen till mat nästa vecka. Så fick rostbiff och potatissallad det var gott inte ofta jag äter det. Det finns inte ens i min butik och en efterrätt ostkaka men grädde. Så fint äter jag inte normat, och gott var det. Så sedan så när  jag kom hem så lagade jag lunch och fick i mig det. Harry potter är inspelad och den andra med men ser nog inte det idag. Japp så blir det ingen målning idag heller, lite kasst med tid till det. Så mer da? Mycket folk på vagnen idag, men jag åkter långt så jag satt bra. Trean är det jag åker med tror vagnen vänder där nån stans i borås tror jag den går till, ja eller nån annanstans. Långt är det iallafall, dit.

TRÄNING: Japp så kör jag igen imonn. Axeln är inte bra ännu men det kan ju ta sin lilla tid det, innan det slutar göra ont. Lite bättre är det ju.

NOVELL: Ja intet på denna front idag inte, men till tisdag så skall jag köra igång igen.

Japp säger som jag brukar vid denna tiden Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: