tisdag 1 juli 2008

Tisdag 1/7-2008 20:01

DAG: Japp första dan på sommaren, är det inte det idag, offciellt tror jag att det är nog. Idag har partille cuparna eller skall det vara cupparna? Iallafall har de anlänt till skolan mitt emot, ånässkolan är belagd för en vecka iallafall. Men när de drar kommer gothia cup kommer nån gång efter detta med sedan är cupperna över för i år. Då fylls skolan igen för en vecka till tror jag att de är igång. Och min dag då? Jo jag vaknade otaliga gånger under natten tills jag fick för mig att ta mig upp och ducsha och sedan lägga mig igen för att salvan skulle torka. Klockan var då sju på morgonen och jag såg ut som en kines i spegeln när jag kollade. Tänkte vem fan är det som glor så förbannat? Men det var bara jag kines ögonen gick iallafall ihop liksom så. Trodde detta skulle vara ett bra alternativ till att gå upp för sent och inte smörja alls. Så jag la mig igen men inte fan fick jag sova mer så till åtta stod jag upp. Kass start på dan för att skriva men så blir det ibland. Körde igång med novellen till tio och var klar till tolv tiden, men jag fick sluta för att a5 blocket tog slut. Så det gick inte att skriva klart, jag drog till apoteket och sedan till bokhandeln och sist till ica. Det blir en illa hård månad denna, har 400 kvar som skall räcka till siste. Blir nog ingen mer klippning iallafall denna månad. Så får leva snålt så skall det nog gå bra. Bad jag er inte att hålla tummarna så jag kunde vinna lite på lotto, kan meddela er att ni inte var nått bra på det alls. Jag vann inte en spänn tack för det, men ni behöver inte deppa ni får en ny chans denna vecka men då får ni fanimig ta i lite till. Såg på den nya vad den nu hette som går istället för terminator, han tidsskifataren. Är la inte så mycket att hänga i trädet men går att se så länge till terminatoren kommer tillbaks, det är nog bara över sommaren så. Mer da? Jo ja la in elfirman eller heter det elbolaget som e-räkning med idag. Jag måste spara stålar så det dämpar räkningarna en bit. Det ligger på 20-25 spänn på varje faktura blir nog en 200-300 per år. Så då skall jag få lite mer stålar kvar till mat. Kan meddela att jag ångrar boxen men sent skola syndarna vakna. Kunde väntat med den, å andra sidan har jag inte haft mer pengar till den sen heller. Så gjort är gjort kommer inte igen. Japp...

TRÄNING: Ja känns lite i kroppen idag men det beror på kass sömn. Sover jag dåligt så känns träningen i kroppen annars inte. Får se hur det går nästa vecka när jag går upp i tyngd. Sedan skall jag rotera övningarna med, att rotera känns med. Har kört tre månader nu så det är dags att rotera nu igen. Att byta ordninga känns direkt i kroppen, den vänjer sig att lyfta samma samma. Så att rotara gör nytta, man får inte ut så mycket om man kör samma samma. Så mer? Näe...

NOVELL: Japp lite kass start på dan men kom igång ändå, och ingen ringde idag förrän jag var klar. Körde idag men blocket tog slut och jag fick vänta tills imonn. Skulle börjat imonn men det sket sig, får köra på stroyn imonn med så går jag på den på fredag om jag blir klar vill säga. Jag vet inte längre om kylen är så kasst iallafall, storyn har ändrat sig med tiden jag skrev så vi får se vad det blir. Kylen eller smärta, men det lutar nog åt kylen vi får se när den blir klar nån gång. Den som lever får se, som man säger. Nu säger jag...

HEJ och ha det bra på det hela taget allahop... :D :P :D

Inga kommentarer: