måndag 14 juli 2008

Måndag 14/7-2008 21:43

DAG: Japp natten brukar jag börja med så även idag, somnade sent igår men sov rätt bra ändå fram till elva. Så eftersom jag vaknade så sent så sket jag i att smörja händerna annars så får jag ligga i en halvtimme och då blir det för sent att äta frukosten. Detta tackvare att jag tar lunch till kvart i två, äter jag frukost sent är jag inte alls hungrig till lunchen. Så sedan musik fram till halv två då jag började lite lätt med luchen, ja förberädde (stavas det så?) den lite iallafall. Sedan efter lunchen så lyssnade jag lite till på musik fram till tre. Och så var det väntan på att klockan skulle slå fyra. När den samma gjorde detta så drog jag till träningen. Sedan hem och middag på det, ja efter strech alltså. Kollade på slutet av mythbusters hann bara se tio minuter idag var sen från gymmet. Sedan spanade jag in gigantiska byggen på  descovery world, det var ett projekt i ryssland gas och olja. Världens största oljerigg, den var stor alltså. Men fick lägga ner att titta för att hinna blogga. Idag var jag så sen att när jag tog mina tabletter så fick jag ta sömntabletterna med, dom tar jag 21:30 brukar vara klar med maten, ja äta den alltså, till nio så jag var en halvtimme sen idag. Mer? Näe, kommer igen imonn om ni har lust... JOOO ni var inget vidare på att hålla tummarna jag vann inte en spänn. Suck... :(

TRÄNING: Japp som jag trodde så var det tyngre idag och det tog en jävla tid med att köra idag. Var inte klar förrän till 23 över 19:00 så sen har jag aldig varit nån gång. Nu var det trögare men fan tyckte inte det var så trögt ändå. Men det har det varit för det tog tid som fan. Så gick det idag, men intervallen gick bra idag med gjrode det förra gången med. Så var det. Mer? Näe inte idag ses imonn igen.

NOVELL: Japp äntligen så skall jag köra igen, blir långt uppehåll mellan lördag och tisdag. Vi får hoppas på bra sömn inatt bara så skall det nog gå bra. Men det är nog uppe i 15-20 sidor denna novell har en bra bit kvar ännu. Men det kommer bli komprimerat på slutet så det kanske inte blir så långt ändå, Vi får se är nu uppe i 12 sidor så tills imonn skall det om allt går bra vara 15, vi hoppas på det va. :)

Japp dagen är till ända iallafall för mig kan hoppas att john blund kommer till mig vid elva tiden nån gång skulle sitta gött. Säger HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: