torsdag 30 november 2023

Torsdag 30/11-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov fram till sex tiden sedan till sju och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig på sängen till 12:00 då jag borstade tänderna och sedan la jag mig igen till 12:30 då grannen ringde på han hade problem med sin mobil igen så jag stack över och hjälpte honom med detta och sedan hem igen. Så låg jag till 12:50 tiden då jag gick igång med romanen körde den idag till 15:00 idag och då gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och lite klyft igen och såg en serie idag som jag inte vet om jag skall se igen får se var rätt kass att se men jag såg ändå idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Sedan spelade jag nya spelet jag köpte igår och det var konstiga  kontroller på det och det gick inget bra idag heller. Ja det var allt för idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha idag skrev jag klart om polisen ja han kommer längre fram också men för nu är jag klar med honom för ett tag ja nästan i alla fall har nog lite att säga till sedan men gick över till gubben och hunden igen som kommer mer av sedan med.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: