fredag 10 november 2023

Fredag 10/11-2023 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt kom igång idag till sex tiden sedan till åtta tiden och sedan till 10:10 kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå 12:30 och när den gjorde detta så stack jag till spårvagnen och ettan kom inte idag så jag fick ta trean och sedan hoppa av och gå så jag var lite sen idag ja trodde att jag skulle komma till kvart i ett men kom sedan till 12:05 tror jag att det var idag så tog jag EKG och så handlade jag och så hem igen. Så kom hem till 14:00 tiden rätt långt att gå och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och nu är jag här.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Jaha inget här idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: