onsdag 8 november 2023

Onsdag 8/11-2023 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag tog två tabletter igen inatt men sov inte bra igen har känt detta ett tag men inte gjort något åt det men inatt skall jag ta två och en halv igen så sover jag nog bättre på det. Så vaknade idag till sex tiden sedan till åtta tiden kom sedan igång igen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så la jag mig igen låg till 14:00 idag då jag ringde till McAfee och fick allt fixat idag och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång med middagen och såg på inte nått idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag kass natt inatt och kass dag med.

TRÄNING: Ja körde allt idag och det gick bra idag.

ROMAN: Japp fick inget gjort idag på hela dan efter kass natt igen men tills imonn hoppas jag på bra natt igen så vi ses igen tills imonn.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: