söndag 5 november 2023

Söndag 5/11-2023 19:47

DAG: Jaha till natt igen då och jag somnade som jag skulle igår natt men vaknade sedan till 5:30 och efter detta somnade jag inte igen kom ur sängen till 9:00 tiden fick i mig frukosten och så  satte jag igång med inte nått idag på hela dagen idag tappade farten när jag vaknade så tidigt idag och har inte gjort nått idag igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer och pommes och såg först ett avsnitt och sedan ett avsnitt till ett som inte spelades in i måndags såg på SVT play idag efter middagen. Om ni undrar vad jag ser så är det vetenskapens värld. Så sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag att jag sover bättre och så jag kan köra igen tills imonn.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: