måndag 20 november 2023

Måndag 20/11-2023 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till sex tiden sedan till sju och så till tio tiden kom sedan ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden fram till 14:00 då jag gav upp för dagen. Så sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg inte nått idag slö glodde på inget alls idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och så var det inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Ja gick bra idag även om jag inte kunde köra som jag ville idag så var jag inte så sen idag som jag varit innan lite sen men inte så farligt idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick lite trögt idag igen jag är inte så pigg som jag var innan och jag vet inte varför det är så heller. Men idag fick jag gjort ändå och jag är nöjd med detta idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: