fredag 3 november 2023

Fredag 3/11-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt sov illa fram till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden idag fick i mig frukosten och så stack jag ner med tvätten till 12:00 tiden sedan upp igen. Så sedan till 12:45 tiden var jag nere och fick hängt upp allt och sedan stack jag till ICA för att handla sedan hem igen. Så och jag väntade samtal till 15:00 men fick inget mail idag och jag var sedan nere till 15:20 och hämtade upp tvätten och så ringde jag till McAfee och så tog det till 16:30 innan detta var klart så gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg ett avsnitt av samma serie och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe med. Ja jag tror att detta var allt för idag ja det var det nog och skannern kör ännu och jag vet inte men jag tror att problemet är borta nu vi skall se tills imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja jag får se om skannern kör klart idag eller om jag måste sätta den på hold tills imonn. Problemet med detta är att den går igång till sex tiden imonn om jag gör detta.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: