söndag 26 november 2023

Söndag 26/11-2023 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en ganska kass natt inatt kom igång idag till ett tiden sedan till två och så till sex och sedan till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 idag körde till 14:00 idag igen då jag gav upp för dagen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag wok igen och idag var det inte så gott och jag åt inte upp allt heller men jag har idag ätit godis och chips så. Så efter detta fick jag inte i mig kaffe igen heller missade det idag. Och jag kan inte ta mer tabletter för då kan jag inte få ny sedan så jag måste ta tre inget mer och då fungerar det inte så bra längre.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och hoppas jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja körde idag och det gick så där idag igen men jag hade gjort fel innan och fick idag fixa till detta och då gick det så där idag. Men jag skrev och då är det ändå en bra dag för mig.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: