söndag 19 november 2023

Söndag 19/11-2023 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov till två tiden sedan till sju tiden sedan till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden idag kollade powerball sedan kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 körde idag till 14:00 tiden då jag gav upp och satte igång med att fixa till träningsmaten efter detta fick jag igång middagen till 15:00 hade idag igen fläsk och löksås och såg en film idag blue bitle eller nått sånt hette den är inte så bra att stava så nått sånt hette den på HBOMax. Och sedan efter filmen så fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så mer? Nä inget mer idag säger hej för idag ses igen imonn om ni kollar in denna sida igen då. Tack för mig!

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt igen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha körde idag men det var ganska segt idag igen hade svårt att fokusera idag igen men jag hoppas på bättre dag tills imonn.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: