lördag 18 november 2023

Lördag 18/11-2023 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt trodde jag idag först vaknade jag till sex sedan sju sedan till åtta och kom ur sängen gjorde jag till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden men jag var seg idag igen trotts att jag sov okey inatt igen. Jag sover som jag brukar göra ändå är jag trött och jag vet inte varför innan var jag pigg till tio eller 11:00 men inte nu. Så jag gick igång med romanen till ett tiden  men sedan la jag ner och gav upp idag igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film som var rätt kass tank hette den och den var rätt kass på det hela taget och jag spolade den såg inte allt var seg att se. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och sedan var det inget mer idag. En tämligen kass dag idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja satte igång idag men orkade inte köra igen jag är trött trotts att jag sover som innan då jag var pigg och jag fattar inte varför det är så heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: