tisdag 21 november 2023

Tisdag 21/11-2023 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov okey fram till sex och trettio sedan till sju och trettio och så till 10:00 kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 13:00 tiden idag fram till 14:00 lite seg idag igen men inte så mycket som igår. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn om ni har lust.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag kör imonn igen om jag då sover som vanligt hoppas på det.

ROMAN: Ja har idag gå igång med nya personen som jag har gått tillbaks tills hans unga år och berättat hur han träffade sin fru i gymnasiet och sedan har jag mycket till att berätta innan han kommer in i berättelsen till 2014 en bra dag idag trotts lite seg start på dagen idag på denna punkt igen.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: