tisdag 7 november 2023

Tisdag 7/11-2023 19:58

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt kom igång till sju tiden sedan till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag igen körde den idag till 14:30 tiden då jag stack ut och hämtade ett paket jag beställde från elgiganten förra veckan med tandborstar kom idag sedan hem igen. Och gick igång med middagen hade idag igen wok och såg ett avsnitt av en serie idag igen och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Hann inte ringa McAfee idag gör till torsdag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag kör igen imonn om jag sover då vill säga hoppas på det.

ROMAN: Körde igång idag med romanen till tolv och trettio körde sedan till 14:30 och då var jag sen idag för att jag skulle ut och hämta paketet.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: