onsdag 15 november 2023

Onsdag 15/11-2023 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt igen var okey men lite seg ändå idag kom igång idag till sex sju sedan åtta och så nio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen till 12:30 fram till 14:00 idag sedan till 15:00 gick jag till gymmet och sedan hem igen fick igång middagen och såg en serie idag nä jag såg på filmen jag såg igår men såg inte kart idag heller hade inte lust idag heller att se så jag hoppade detta idag igen. Fick i mig två koppar kaffe igen efter detta och så har jag inte gjort mer idag en okey dag igen ändå.

TRÄNING: Ja var mycket folk idag igen så jag hoppade två övningar idag igen.

ROMAN: Ja körde idag igen och kom till den nya personen jag skall lägga till tills imonn hoppas jag i alla fall. Tror att jag skall göra denna personen lite mer tror jag i alla fall men vi får se tills imonn hur det går. Och jag måste säga att jag är lite seg när jag går igång har varit ett par dagar nu seg men jag hoppas att detta går över med tiden.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: