onsdag 29 november 2023

Onsdag 29/11-2023 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov till 6:30 sedan till 7:30 och sedan till tio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 idag körde sedan till 14:00 då jag gjorde mig i ordning för att gå till gymmet till 15:00 och när klockan slog 15:00 stack jag till denna plats och sedan hem igen och så gick jag igång med middagen såg en serie idag när jag åt och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag glömde att säga att jag köpte nya Corel painter 2023 i söndags glömde säga detta den dan säger idag fick den för lite över 1000 så jag tog det men det blir nog den sista uppgraderingen jag gör på denna datorn i alla fall börjar bli slö nu datorn.

TRÄNING: Ja idag körde jag allt och det gick bra idag med var dock lite sen idag igen.

ROMAN: Ja körde på idag igen och det gick bra idag fick gå tillbaks igen ett par gånger men jag har kommit till där polisen snart kommer på vem som mördade langaren. Och han heter Pet.

MUSIK: Jaha idag har jag inte gjort nått på denna punkt igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: