onsdag 22 november 2023

Onsdag 22/11-2023 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov till sex sedan till sju och så till tio tiden då jag vaknade upp och kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 idag körde sedan till 14:00 och så till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en film som jag inte hade sett innan nya alien som jag inte hade sett vad jag vet i alla fall men såg inte klart den idag heller den var för lång att se så jag ser en annan dag resten. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och så ja det var inget mer idag tror jag visst. Nä.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag var upptaget och jag hade inte lust att vänta idag så jag hoppade två övningar idag men annars gick det bra idag.

ROMAN: Ja skrev mer idag och det gick bra kom på en hel del idag med och en bra dag idag igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: