lördag 11 november 2023

Lördag 11/11-2023 19:55

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt var tvungen att gå upp till natten och göra tvåan så kass natt inatt. Kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 11:00 vaknade ett par gånger till innan detta idag med. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo skall säga att jag köpte ny tandborste igår med glömde säga det igår kommer till måndag tror jag om allt går som jag vill så. Beställde nya tandborstar innan men då kom jag inte ihåg tandborsten och jag dångade ett mail om att den bara höll i 2,6 år med men den kostade bara 400 så då tror jag att den inte håller länger heller. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg halva filmen idag såg inte klart idag hade inte lust att se idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog inte mer idag tror jag visst jo kanske vinst idag. Tummarna för detta tack.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: