måndag 6 november 2023

Måndag 6/11-2023 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt även om jag vaknade till ett tiden inatt sov sedan fram till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:30 idag igen fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen till efter klockan tolv idag körde den sedan till 14:20 idag då jag kontaktade McAfee men jag tror att de har låst min email adress så jag kom inte fram idag och så till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg idag en serie när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag jag fick hoppa en övning idag det var slut på hantlar idag så jag hoppade en övning idag men annars körde jag allt idag.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra idag igen även om jag slutade till 14:20 för att kontakta McAfee och det sket sig ändå.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: