onsdag 1 november 2023

Onsdag 1/11-2023 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite kass natt inatt somnade sent inatt och kom sedan igång idag till sex tiden och så till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 11:30 tiden körde idag till 14:00 igen och så till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg ett avsnitt av samma serie idag det är en mini serie i åtta delar. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo idag fick jag veta att de kommer byta elmätaren V 45-56 tar en tjugo minuter utan ström ja kommer inte på mer idag.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag var för mycket folk idag igen så jag hoppade en övning idag men annars gick det lite trögt idag men lite kass natt så.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra även om jag tappade farten lite på slutet idag kom inte på så mycket idag heller.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: