tisdag 31 oktober 2023

Tisdag 31/10-2023 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite seg natt inatt sov okey fram till sex tiden sedan till åtta tiden sedan till 9 tiden låg sedan vaken till 10:30 idag då jag kollade lottoland och jag vann inte nått idag igen. Så sedan kom jag ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 idag körde sedan till 14:00 idag då jag gav upp för dagen. Och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg ett avsnitt av samma serie idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag tror jag visst ja.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra kom på mycket till idag med så en bra dag idag igen. Vi får hoppas att jag sover inatt med så kör jag imonn med.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: