lördag 14 oktober 2023

Lördag 14/10-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt även om jag vaknade till tidigt idag igen. Men jag kommer ta två tabletter ett tag till för att se om det fungerar igen. Kom igång idag till tio tiden kom sedan ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten  och så satte jag igång med att spela spel idag igen jag spelade ett nytt spel som heter solar ash som är rätt kul att spela men idag gjorde jag inte länge utan ett tag bara. Sedan till 15:20 tiden och jag låg i sängen innan detta gick jag igång med middagen hade idag wok igen för när jag handlade igår så hade wok grönsakerna kommer igen har inte funnits på ett par veckor nu. Såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Jo så var grannen här och fick lite hjälp med hans mobil och då fick jag lite kaffebröd av honom som jag åt lite av idag innan middagen och som jag har tills imonn mera då. Ja mer? Nä. Jo jag har chans på lite pengar idag kan vara mycket eller lite ni får veta tills imonn om det gav nått eller inte. Eller på X om ni kollar på bloggen till höger lite senare idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller idag.

MUSIK: Nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: