onsdag 25 oktober 2023

Onsdag 25/10-2023 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt somnade sent igår och kom igång idag till sex tiden sedan till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 tiden körde idag till 14:00. Sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen fick igång middagen och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo igår kväll så beställde jag en ny skrivare den jag har är kass så jag köpte en för 2900 med extra toner till kommer till fredag hoppas jag.

TRÄNING: Ja idag körde jag allt och det gick bra idag trotts lite kass natt.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick bra trotts små kass natt kom på mycket idag igen.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: