fredag 20 oktober 2023

Fredag 20/10-2023 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt jag glömde att jag hade satt igång elementet så det lät hela natten ja till tre tiden kom jag på att jag hade satt på det och stängde av det sov sedan från fyra till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:00 tiden. Fick i mig frukosten och sedan satte jag igång att spela nya spelet från Nintendo idag var roligt att spela inte för svårt men ändå rätt okey. Fick inget gjort idag på romanen och imonn är det tvätt som gäller för mig men till söndag skall jag köra igen hoppas jag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag igen. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Mer? Nä.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och ja inget här heller idag.

MUSIK: Och inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: