söndag 15 oktober 2023

Söndag 15/10-2023 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen tog två tabletter inatt och jag tror att jag får förhöjd hjärtklappning av detta för jag kan inte sova förrän tabletterna slutar att verka. Men idag skall jag ta en och en halv och se om detta gör samma sak som innan vid två. Så kom igång idag till sex tiden och kom sedan ur sängen till 10:45 tiden och fick i mig frukosten och så spelade jag idag igen men det gick inte bra idag så jag la ner efter ett tag idag igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos gott mos och löksås såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så mer? Jo jag har försökt skanna datorn idag men det stannar på 29% sedan går den inte mer men jag har ett ärende uppe som kommer vara klart snart hoppas jag så jag väntar med detta tills de kontaktar mig igen.

TRÄNING: Jaha jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover bättre inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha inget idag igen.

MUSIK: Japp inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: