söndag 1 oktober 2023

Söndag 1/10-23 19:31

DAG: Jaha till inatt igen då ja och en små kass natt inatt grannen var uppe ganska länge igår och sedan kom jag till sans igen till sju tiden och sedan till 10:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan har jag inte gjort så mycket idag. Jo till 14:25 tiden klippte jag mig idag och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer och en kotlett med potatisgratäng och såg på inget ting idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igång igen tills imonn.

ROMAN: Ja jag vet inte när jag kommer igen på denna punkt just nu sover jag för kasst så jag kan inte säga när det blir igen.

MUSIK: Jaha inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: