torsdag 5 oktober 2023

Torsdag 5/10-2023 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lika dan natt igen vaknade till sex tiden sedan till åtta och så tillslut till 10:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan har jag inte gjort nått jo legat på sängen fram till 14:30 tiden då jag kom ur sängen och fick igång med middagen hade idag korv och mos gott mos och såg en serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe och sedan så satte byggaren igång att skina det var avkalkning som gällde för den idag så det gjorde jag och sedan jo jag kontaktade läkaren om mina tabletter idag får se om hon kontaktar mig till denna vecka troligen nästa. Mer? Nä!

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja inget idag igen.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: