lördag 28 oktober 2023

Lördag 28/10-2023 19:53

DAG: Jaha till natt igen och igår kunde jag inte somna igen grannen snarkade och jag låg länge innan jag tillslut somnade. Kom igång idag till 8:00 tiden kom sedan ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med boxen på teven idag. Såg förra veckan att boxen hoppade en inspelning och fick göra om inspelningen jag ringde till Tele2 men det var kö på över 50 minuter så jag la ner detta och gjorde om inspelningen hoppas att detta gör att det spelar in sedan igen. Annars får jag ringa dem en dag mitt i veckan så de kan svara då. Så idag pillade jag med detta och fick inget alls gjort idag på hela dagen. Så sedan till 15:45 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie idag en ny serie bodies första avsnittet idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag skall ta två tabletter inatt så kanske jag somnar bättre igen hoppas på det inatt.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: