tisdag 10 oktober 2023

Tisdag 10/10-2023 19:34

DAG: Jaha till natt igen och igen kass natt kom igång idag till sex tiden sedan till åtta och så kom jag ur sängen till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så kollade jag apoteket igen och receptet hade inte kommit in ännu så jag dånade ett med delande till en sköterska och sedan väntade jag till 13:30 tiden då jag såg på appen att receptet hade kommit in men det fanns inte hos mitt apotek så jag fick ta på mig och gå till Gammelstaden och hämta det idag kom hem just efter klockan 15:00 idag och fick igång med middagen hade idag kebab och stripes och såg en film som jag inte såg klart idag var för lång att se ser imonn resten. Ja sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var allt för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt igen så kör jag imonn igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: