fredag 6 oktober 2023

Fredag 6/10-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan till åtta och så till nio tiden sedan till 9:30 tiden satte jag igång skannern på datorerna idag. Sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jo jag skulle tvätta idag till tolv men jag gjorde inte nått idag tills det var dags att sticka ner med tvätten var sedan nere med denna och så upp igen. Så sedan till 13:00 tiden var jag nere och fick upp tvätten på tork och så upp igen. Stack sedan till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och sedan väntade jag på att tvätten skulle bli klar och så till 15:30 kom jag ner och fick upp den igen. Fick dock tid till lördag om två veckor får se om jag kan ändra denna tid en dag eller inte. Fick sedan igång middagen hade idag kebab och stripes och såg inte på nått idag slö glodde hela tiden tills jag fick i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller.

MUSIK: Och dito på denna punkt med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: