söndag 22 oktober 2023

Söndag 22/10-2023 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt kom igång till tidigt idag kollade inte klockan sedan till 9:30 jo jag vaknade en gång till där emellan och kom sedan ur sängen till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 tiden fram till 14:30 tiden idag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag igen wok och såg sedan en serie när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Jo jag har spelat idag med nya Mario wonders  av och till. En bra dag idag för jag kom igång med romanen igen idag.

TRÄNING:  Ja idag packade jag väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Ja körde idag igen och jag kom på mycket idag och skrev länge med så en bra dag idag. Om allt går som jag vill så kör jag imonn med vi håller tummarna för det tack.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: