måndag 2 oktober 2023

Måndag 2/10-2023 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass natt inatt igen. Ja jag drack för mycket igår kväll och var uppe ett otal gånger inatt så kass natt igen. Kom igång till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag ringde till McAfee idag till lite efter tolv tiden och fick pengarna tillbaks igen kommer inom tre till fem dagar. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå 15:00 och när den gjorde detta stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång med middagen och såg sedan resten av filmen jag såg innan meg2 tror jag att den hette som ettan och lite till men okey att se. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och sedan var denna dag över för mig ses igen imonn om ni vill. Jag kommer i alla fall.

TRÄNING: Jaha körde allt idag och jag var lite sen idag igen men inte så mycket idag.

ROMAN: Jaha körde inget idag heller. Jag hoppas att detta kommer igen annars måste jag byta tabletter igen jag får se hur det går.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: