söndag 29 oktober 2023

Söndag 29/10-2023 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen trotts att jag tog två tabletter men jag kände av det inatt vet inte om jag inbillade mig eller inte men kände av det och somnade lite sent inatt men fick en timme mer idag vaknade första gången till tre tiden sedan till sex tiden och sedan till nio tiden och så kollade jag på klockan och då var klockan redan 11:00 på bordsklockan men den var bara 10 innan och på mobilen så jag låg sedan till 10:45 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen idag till ett tiden körde sedan till 14:30 då jag gav upp för dagen. Så sedan till 15:00 tiden fick jag igång middagen hade idag kotletter med ris och pepparsås och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg igår bodies tror jag att det stavas rätt okey att se. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo idag skulle jag ha klippt mig får göra imonn till morgonen hoppas jag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt igen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra kom på mycket idag igen som jag förhoppningsvis kommer ihåg tills imonn lite seg start idag men kom igång sedan och det gick bra idag igen.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: