tisdag 24 oktober 2023

Tisdag 24/10-2023 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och kom igång idag till sju tiden sedan till 9:30 tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 tiden körde idag fram till 14:00 mer om detta nedan. Så satte igång med middagen till 15:00 idag hade idag karréer med ris idag och såg en ny serie idag när jag åt ja det var en gammal men det hade kommit nya avsnitt idag men jag hade inte sett klart innan så jag såg idag ett avsnitt har mer att se sedan. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var allt för idag det. En bra dag idag igen.

TRÄNING: Jaha jag har packat väskan idag och jag kör igen imonn om jag sover då vill säga hoppas på det.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra idag igen kom på mycket och fick mycket gjort med så en bra dag idag igen. Och jag kör igen imonn om jag sover då vill säga.

MUSIK: Ja inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: