tisdag 3 oktober 2023

Tisdag 3/10-2023 19:41

DAG: Jaha igen kass natt inatt igen ja jag sa igen igen och somnade som jag skulle till ett tiden och sov sedan fram till ? kollade inte på klockan idag men var uppe tidigt idag igen. Låg sedan kvar i sängen till 11:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så sedan till ett tiden la jag mig igen och låg till klockan 15:45 seg idag igen. Fick sedan igång middagen hade idag korv och mos gott mos och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Sedan såg jag ett nytt spel som jag laddade ner för ett tag sedan ja idag och spelade sedan fram till nu. Cocoon heter det roligt att spela med från Xbox gamepass.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover tills inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Nä inget idag igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: