lördag 21 oktober 2023

Lördag 21/10-2023 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och lite svårt att somna inatt sov så där fram till 9:30 kom sedan ur sängen till 11:00 tiden sen idag ur sängen. Fick i mig frukosten och sedan stack jag ner med tvätten och så upp igen. Bäddade om och sedan till ett tiden var jag nere igen och fick upp allt på tork sedan upp igen. Så till 14:00 stack jag till posten och hämtade jag mitt paket som jag beställde för ett par dagar sedan men avkalkning för kaffebryggaren. Så sedan till 15:30 stack jag ner och fick upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: