onsdag 4 oktober 2023

Onsdag 4/10-2023 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt hade svårt att somna igår och låg ganska länge innan jag somnade igår. Sedan vaknade jag som jag brukar göra nu till sex sju åtta och sedan till nio sedan låg jag vaken till 9:20 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan efter detta så har jag spelat spel nya spelet cocoon har jag spelat ett par gånger idag. Så sedan till 14:45 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg på inget alls idag slö glödde på 6an ett tag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Ja körde allt idag och det gick bra idag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: