torsdag 12 oktober 2023

Torsdag 12/10-2023 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag tog en tablett inatt och sov inte bra alls så jag tar två inatt och så får vi se hur det går inatt. Kom igång idag till sex tiden och sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång att spela spelet igen och idag klarade jag av spelet och laddade av det igen. Så sedan har jag väntat på att klockan skall slå 15:00 då jag går igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film idag som var okey men inte mer. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan har det inte varit något mer idag tror jag visst nä. Men jag skall tillägga att jag ändå är rätt pigg när jag kommer ur sängen så jag hoppas att dessa tabletterna kommer att fungera vi får se tills imonn igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: