fredag 13 oktober 2023

Fredag 13/10-2023 19:37

DAG: Jaha till natt igen då och en skit natt igen låg vaken som jag brukar men sedan när jag la mig så satte de igång med att banka på järnvägen. Höll på med detta fram till 4 tiden och efter detta kunde jag inte somna igen. Jo senare sov jag nog en och en halvtimme tror jag. Kom sedan ur sängen till 10:00 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag fick ett samtal från sköterskan om ny tid. Annars har inte nått hänt på hela dagen idag. Jo jag har idag frusit idag hela dagen brukar bli så efter jag sover så kasst som jag gjorde inatt. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos och löksås gott mos idag igen. Såg klart filmen jag såg innan och den var okey att se ja sedan var det nog inget mer idag. Jo jag har idag skannat datorerna men denna datorn ville inte idag får försöka igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: