onsdag 18 oktober 2023

Onsdag 18/10-2023 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en helt okey natt inatt igen kanske vaknade jag lite tidigare idag än igår och jag kom igång till sex tiden sedan till åtta och så till 10:00 kom ur sängen till 10:20 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 idag körde sedan idag till 13:40 tiden tappade lite fart idag men mer om detta nedan. Så sedan laddade jag hem ett spel ja det var gratis att ladda hem från epic som jag spelade ett tag idag men bara en stud. Ja sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg sedan en serie när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag det ja.

TRÄNING: Ja körde allt idag igen och det gick bra idag var lite sen men bara ett par minuter idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra tills jag tappade fokus jag tänkte på annat idag och jag kom på mycket idag men jag skrev bara en och fyrtio idag men jag kom på mycket idag så jag hoppas att jag kan köra  imonn igen.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: