måndag 23 oktober 2023

Måndag 23/10-2023 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt igen sov okey fram till 9:30 tiden idag fick sedan igång mig till 10:10 tiden fick i mig frukosten och sedan har jag skrivit fram till 14:00 tiden då jag slutade för idag. Sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen gick igång med middagen och såg en nä två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Fick sedan i mig två koppar kaffe och sedan var det inget mer idag tror jag visst nä. Ännu en bra dag idag.

TRÄNING: Jaha idag körde jag och allt gick bra idag men jag var lite sen idag igen inte mer än tio minuter men ändå lite sen.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick bra idag igen. Körde igång idag till 11:30 eller strax där efter och körde sedan till 14:00 och kom på mycket idag igen så det går bra att skriva igen och det känns skönt att jag kan efter så lång tid köra igen. Så jag hoppas på det samma imonn med.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: