onsdag 11 oktober 2023

Onsdag 11/10-2023 20:01

DAG: Jaha till natt igen och då var det första dagen jag tog nya tabletter igår och jag somnade som jag brukar ja jag tog av mig lurarna till 00:20 tiden sedan låg jag vaken länge innan jag tillslut somnade jag kände av tabletterna igår och jag gillade inte detta. Och ändå kunde jag inte somna trotts att tabletterna gjorde verkan. Men vi får se tills inatt hur det går får testa ett par nätter och så får vi se om det tar annorlunda sedan efter ett tag. Vaknade idag till nio tiden och kom sedan ur sängen till 10:10 idag och då var jag rätt pigg med så jag vet inte om de var de gamla tabletterna som gjorde att jag var trött eller om det var för att jag sov bättre inatt trotts att jag somnade sent igår. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att spela spelet igen körde fram till 14:30 tiden idag och det gick bra idag med spelet med. Sedan hem igen och gick igång med middagen såg ja idag slö glodde jag och såg inget jag ville se igen. Och så fick jag i mig två koppar kaffe igen efter middagen ja sedan var det nog inget mer idag.

TRÄNING: Jaha körde idag och det gick bra idag att köra igen.

ROMAN: Nä inget här idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: