måndag 9 oktober 2023

Måndag 9/10-2023 20:20

DAG: Jaha idag är jag sen och till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan till åtta och tillslut till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen men någon gång till efter ett tiden ringde läkaren och ändrade tabletterna och sedan ringde hon igen och ändrade igen och sedan kollade jag via appen och bara ett recept kom in idag kan vara att apoteket har problem med sina recept för det låg nere när jag var på gymmet idag och inget nytt recept hade kommit in heller idag och recepten ligger nere ännu. Kom iväg sent till gymmet med och gjorde inte allt idag eftersom jag var sen sedan hem igen och fick igång middagen och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen jag hoppas att recept är uppe imonn så sticker jag till apoteket då och hämtar det.

TRÄNING: Ja hann inte med allt idag och hoppade ett par övningar idag igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: